House of Cards

Vrijwel iedereen heeft wel eens geprobeerd een kaartenhuis te bouwen, maar weinig mensen slagen erin om een kaartenhuis van 3 verdiepingen of meer te laten staan.
Alle valt of staat met de fundering, hoe steviger, hoe meer verdiepingen je kunt bouwen.
Daarnaast zijn er nog andere factoren, zoals wind of trilling, welke je het zeer lastig kunnen gaan maken.

House of Cards is een online variant op het bouwen van een kaartenhuis waarbij je ook hier voor een stevige fundering moet zorgen. Dit doe je door 2 kaarten van dezelfde waarde of van dezelfde soort te combineren, de uitkomst van deze combinatie vormt de draagkracht voor het dakje erboven.

De Aas in dit kaartspel is een speciale kaart. Gebruik je deze als verdiepingsvloer dan is het mogelijk om een dakje met met een hogere draagkracht op een dakje met een lagere draagkracht te zetten.
De Joker is een kaart die je liever niet tegenkomt, dit zal een deel van je kaartenhuis wegblazen waardoor je weer een deel overnieuw moet opbouwen.

In het online kaartspel House of Cards mag je nog eens proberen een kaartenhuis te bouwen, maar ook hier geldt; zorg voor een stevige fundering en pas op voor de wind!

Uitgebreide spelregels van House of Cards en andere kaartspellen zijn te vinden onder de knop "Help" na het starten van het spel.
House of Cards spelen
Het spel wordt geopend in een nieuw venster

Waardeer House of Cards

Saai spelMatig spelLeuk spelErg leuk spelGeweldig spel (1 stem)

Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Bezoek kaartspel & kaartspellen voor de leukste en populairste gratis online kaartspellen zoals Solitaire (Patience) of Spider Solitaire.
Alle kaartspelletjes in onze kaartspellen verzameling speel je gratis, zonder account en zonder advertenties!
© 2018 - Kaartspel-kaartspellen.nl • Gratis online kaartspellen spelen! - Alle rechten voorbehouden